Ben je tevreden?

Dat horen we graag! Vertel het gerust ook door aan anderen waarom je zo blij was met ons. Als jij je ervaring deelt, weten anderen ons makkelijker te vinden.

Je kunt ook een review schrijven over jouw ervaring via Google of Zorgkaart Nederland.

Ben je niet tevreden?

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we ons uiterste best om jullie goed te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je vragen, twijfels of een klacht hebt. Blijf er niet mee rondlopen, maar vertel het ons. We passen onze zorg, waar mogelijk, graag aan op jullie wensen.

Hieronder lees je meer over het omgaan met een klacht.

1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar ook als je er al een tijdje mee rond loopt. We nemen graag de tijd om het met je te bespreken en er iets aan te doen. Misschien kunnen we misverstanden verhelderen, je geruststellen, onze zorg aanpassen of samen naar een andere oplossing zoeken. We maken graag een aparte afspraak met je. Als je het lastig vindt om het gesprek te voeren, kunt je natuurlijk iemand meenemen die je vertrouwt.

 

2. Schakel een klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). De klachtenfunctionaris is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Zij bespreken waarover je ontevreden bent en wat je zou willen bereiken met jouw klacht. De klachtenfunctionaris kan jou en ons helpen om samen een oplossing te zoeken. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Neem contact op met een klachtenfunctionaris via klachtverloskunde.nl.

Contact
opnemen

De assistente van de praktijk is iedere werkdag van 09:00 – 13:00 uur te bereiken.

Verzenden